Wednesday, January 27, 2010

Maal Hijrah



Tarikh 18 Disember 2009 tahun lepas...Bahagian Khidmat Pengurusan, Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan ada menganjurkan Hari Sambutan Maal Hijrah di PICC, Putrajaya.



Pada Hari tu aku sampai lambat...yelah mase tu aku ader kat Shah Alam...tido kat Hotel GrandblueWave Hotel...almaklumlah sepupu aku nak kawin kan....duk lah kat otel tuh...ngan mak bapak aku....



Pagi2 lagi dah kuar...dalm kul 6.30 pagi camtulah aku gerak...hahahha....tapi sampai je kat opis..sume dah gerak gi Putrajaya....wuwu...



tinggal aku je sorang....nasib mase tu coaster lum jalan lagi sebab ngah tunggu Zizul...upenye dia lambat dari aku...hahaha....kelakar...



Zizul pakai samping pun kat dalam coaster...maser tu papa ngan husnul yang bawak coaster....sampai je sane dorang sume dah masuk dalam dewan....dalam 15minit camtu program pun start.....LIVE wei....kami dari Kontinjen KPKT dapat duk depan taw..siap kuar kat TV lagi tuh....huhu.....

tunggu punya tunggu....tetibe je pengacara dia pengsan....huhu....agak kecoh skit lah time tu...tetibe je dia rebah..aku ingatkan dier meninggal on the spot....cian dier...upenye cume pengsan sebentar...keadaan pulih seperti sedia kala selepas pengganti kepada pengacara tu datang and take over keje dier...

Que Haidar ngan Norzizi zulkifli ader lah datang wat persembahan...dipendekkan cerita lah...

maser time balik tu kami amik lah gambar ngan dorang....

itu jelah yang dapat aku cite wat takat nih.....best wooo...hehhehe....sekian wasalam....

No comments:

Post a Comment