Tuesday, February 9, 2010

Saat-saat yang telah ku jangkakan.....

Semalam bertarikh 9 Februari 2010 sekali lagi aku putus cinta....
Agak sedih gak sbb aku dah mula sayangkan dia....aku x nak kehilangan dia...
Tapi apa yang boleh aku lakukan lagi....aku memang x boleh diabaikan....
dia sepertinya tidak mengendahkan aku....kehadiran aku baginya seperti ada dan tidak ada...
kalo ada..ada la....kalo xde....pun x pe....
aku cuma seorang perempuan yang menginginkan hubungan cinta seperti orang lain..
mungkinkah telah ditakdirkan aku hidup sendiri??
tapi sampai bila....??...sampai bila???....sampai bila??

1 comment:

  1. oit... rilex suda... jangan kecewa kerana cinta. mungkin dh takde jodoh kau dgn dia. ne tau pasni ko dpt orang yg lebih baik drp die, who knows??.. be like me:)

    ReplyDelete