Wednesday, April 21, 2010

Penin pale ngan orag tua gila kuasa nih....

Haha..penin pale ngan CC (Chief Clerk) aku yg dh lame pencen nih...tapi dier dpt sambung Kontrak...kire dier nih Pekerja Khidmat Singkat je la....kontrak sambung tiap tahun...pagi tadi nk dijadikan cite...aku sampai opis seperti biaser 3 minit sebelum kul 8 pagi.

Then cam biaser la masuk opis...gi kat tempat aku....pastu tengah syok ngadap PC...tetiber CC aku ni mai pulak...dier suh aku gi ganti PA kat Pejabat Datin....time tu aku nk gi minum ngan member aku (kak Mieza)...aku malas + takut nak jage tempat Datin tu....dier tu cerewet dan perangai teruk sangat....kalah Harimau....

Masalahnye..macam lah xde orang lain dah kat opis tu..aku gak yg terpilih...adoi la....keje aku pun ader yg nak dibuat....tapi disuruh aku jugak....x taw lah nape suke sgt org cr aku....ishk3...penin wei..penin....kadang2 x cukup tangan dibuatnyer....tapi org atasan x nampak aku wat keje...yang dorang taw keje siap...n suke je carik kesalahan orang bawahan....x taw pe masalah org bwh dier...

Dipendekkan citer...CC aku panggil aku..konon nak Sound la kat aku...dier duk la bebel2...aku dengar je la...then aku pun menjawab la ... bila dia tanye aku gi mane...nape x angkat fon?...aku jawab la...saya gi betulkan tayar moto sy yg pancit kat tmpat parking tadi...kat parking xde line...haha...lagipun org lain kan ader utk gantikan PA tu...nape sy gak yg kena?....CC pun terdiam...macam2 la dier ckp...kene ready la...ape la....last skali...len kali jgn wat lagi ea?...erm..yelah...pastu aku tanye...Tu je ke C?
then aku pun blah dan wat keje aku.....bis citer....

Moral of the story..aku x suke dipaksa....

No comments:

Post a Comment