Monday, January 17, 2011

Beberapa minggu selepas tahun baru 2011..

Ehem..oleh kerana sudah lame kirenye aku x update blog...bukan kerana aku xde mase...tapi rase xde minat nak update...aku lebih suke on facebook...ooh no...sebut pasal facebook..betul ke 15 Mac ni facebook nak tutup dah?...oh no....aku adalah facebook addicted...cane lah nnt kalo xde facebook...haha...ala...bley je idup kan...cume hobi tu dh xde...nak wat ape la nanti yerp....

Kehidupan tahun baru 2011:-ehem...macam-macam ada...macam-macam kerenah...hm...nape la banyak sangat mengeluh...terasa kan macam xde ape perubahan pun dalam hidup nih...

Calon suami or tunang:-...haha...mak aku dah carikan...but macam xde jodoh je kot ngan dia...at the same time aku ade orang lain...yang lebih caring and x brapa gelojoh sangat dalam perhubungan...dan yang paling penting dia x pernah ambik kesempatan...(oppss...bukan yg gitu-gitu yerp...)...

Cinta dan harapan:-....tahun baru ni aku harap aku akan berjumpa seseorang or sesuatu yang dapat membahagiakan aku...hurm...how about luv?...luv comes and go...boleh datang boleh pergi...aku cari cinta sejati...so harapan aku tahun nih aku nak jumpe seseorang yang akan menambat hatiku dan tidak cari yang lain...syahdunye....hahahahaha.....tapi akankah aku menemuinya...kerana kehidupan ini tidak seindah cerita-cerita dalam Novel-novel cinta...tidak secantik bunga-bunga di taman...hari tidak selalunya indah....cuaca tidak selalunya baik...semoga yang pergi itu adalah yang buruk dan yang mendatang ini lebih baik dari semalam....amiiinn

Kerjaya:-ahaks....rase cam nak benti keje...eh...tapi sayang dowh...susah nak dapat keje ngan kerajaan...ramai yang duk apply kat spa...tapi bukan sumenye dapat gi interbiu...bukan sume dapat tawaran pekerjaan dari kerajaan...aku antara insan yang terpilih...rase cam senang je dapat keje...alhamdulillah aku bersyukur sangat walaupun gaji tidak lah sebesar mane...dan tidak lah semewah mane pun...dan jawatan yang aku dapat nih pun tidak tinggi pun...hm..sedikit keciwa di situ...well...tapi masih bersyukur...aku xnak jadi orang kufur nikmat...nanti tuhan tarik balik nikmat tu...nauzubillah...

So, serba-sedikit tentang life aku untuk permulaan tahun 2011 nih....sampai ketemu lagi....

No comments:

Post a Comment