Tuesday, January 18, 2011

KHURAFAT...






Bertarikh 15 Januari 2011 - aku ke panggung wayang Dataran Pahlawan yang sudah sekian lama ku tidak menjejak kan kaki ke sana...rase cam jakun pun ader...pernah nak tengok wayang kat situ tapi x jadi sebab ramai sangat orang...then itulah pertama kalinya aku ke panggung wayang di situ bersama seseorang yang baru dikenali..

Bercerita tentang KHURAFAT arahan Shamsul Yusof iaitu Pemenang anugerah Pengarah Terbaik ni...aku agak kagum dengan jalan cerita dan make up diorang...agak ada improvement...terasa bangga jap...

Cerita nih bermesej...itu yang aku suke...sama gak macam cerita Ngangkung..i like Ngangkung....tapi yang memang giler2 klakar Hantu Kak Limah la...hahahaa...sampai sekarang nih orang terikut-ikut dialog dalam citer tu...ce citer ce citer....hhahaa...

So, sesiapa yang belum tengok cerita nih...pigi la tengok....aku bagi 4 star/5....

No comments:

Post a Comment