Friday, April 8, 2011

Luahan Perasaaan .... p.s. Jangan ada sesiapa terasa... peaCe.. No WaR...

Salam..everybody...hope u oll's semua sihat selalu yeah...

Today,..haha..poyo nak skiping lak..
Harini aku nak meluahkan perasaan aku ...dgn ofismate aku yg kekadang cam menyakitkan hati...memeningkan kepala...adooiii....

Terasa sungguh sakit bila dipijak...dibuli...kepala dorang x mau fening...pale aku pulak dorang nak pecahkan...atooii laa...mentang2 lah aku bdk baru..dorang senior...aku lah yg kene kira laporan tu sesorang...bosh aku tu pun bengong gak...yg dier taw benda tu siap je...x penah nk amik taw susah senang kuli2 dier nih...

Pening wei...dah la ngan formatnye asik berubah...jap nak camni...jap nak camtu..pastu nak laporan yg detail...aku lg yg kene...aku gak yg kne wat laporan detail tu...attooii...tp ape yg aku dapat?..dapat gaji la weiii..ahahaha....

Cam langsung x dihargai...bosh cume nak taw bende tu siap...kalo salah org bwh ni la yg kene wat balik...dah la tertonggeng sorang2...pastu kne repeat balik pulok....pe jadahnye ader 2 jantan kat blakang nih tah...asik2 ilang je...adduuhhhh...bukan mengeluh ..bukan jugak x bersyukur...tp asenye cam dh x tahan kot...x tahan ngan perangai dorang yg krg btanggungjwb ngan kerja...

Lantak la wei...aku pn de tahap kesabaran...aku x kisah la ape pun org nk ckp...sbb keje nih bermusim...kalo wat last minit mmg la kelam kabut....moral of the story:..kite kurangkan kontroversi...tingkatkan PRESTASI....ini asik nk ngulau je..keje hampeh...chioWWWzzzzzz....

No comments:

Post a Comment