Wednesday, April 27, 2011

..Sewaktu HujAn...PenungGang MoTorsikal...KesesakaN..

Biler langit dh mule menunjukkan kemendungannyeee..







v


v



V




Minah Rempit cam aku ni lah yg risau..."ishk...mesti bsh kuyup la aku hari ni...."dh la bju ujan xde....malas nk beli baru...syg duit..haha




v


v


V


Hari pun hujan....nak x nak penunggang motorsikal terpaksa la redah gak kan....nak2 lagi yg Hardcore cam aku...wakaka


v


v


V

Dengan jalan raya yg sesak...yg x pernah lengang dgn kereta, lori,bas treler...kdg2 basikal pn ader...terpaksa la aku redahi sebagai penunggang motor tegar....mengucap je la time tu..mane lah taw..terlanggar blakang kete ke..kete langgar aku ke...lori ke..treler ke...nauzubillah...





Kesian la pade sesiape yg tersekat dlm kesesakan..time tu la pulak nk membuang...attooii....IDEA kt bawah nih bley DITIRU...bertuah lah org yg bwk kete...hahahhaa
v


v


V


HAHAHAHAHHAHA.....LEK LUUUUUUUUUUUUU.....siap leh bace majalah agi tu.....cayaaa laahhh...idea bernas....



1 comment: