Tuesday, April 19, 2011

... New LoVe...




Assamalammualaikum...

Eceh...baiknye la budi bahase...anak sape la ni kan...hurm..anyway nothing to story bout my luv...cukup lah susah aku nak ader steady boyfren...atooii...mmg betullah ape org ckp "ape yang kite nak, x semestinye kite dapat..."...yang kite x cari...yg itulah mencari kite...

So,..wat to do...jika dalam hati ada getaran...ehem...bercerita tentang cinta..sebenarnya dh banyak kali aku bercinta n putus...cinta x berbalas pn ader la 2-3 kali camtuh...well...nak wat cane kan..itulah proses pencarian cinta..umur pun dah dekat 24...ala mude lg beb...tapi tu lah mak aku duk tanyer...dh ade pakwe lum..biler nak ajak jumpe mak...hmm...attooii...dulu siap mak aku gi tlg cr kan..tp mungkin xde jodoh antara kami...lgpun bg aku lelaki tu bukan utk dijadikan suami..tidak sesuai ngan jiwa aku kot walaupun aku pernah lah jatuh hati kat dier..hensem gak walaupun mamak..and hitam berkarat..haha...but still ader sweetnye mamat tu....

Cinta yang melekat di hati aku ni x banyak...walaupun bekas-bekas pakwe aku ni byk....yg betul2 melekat di hati tu ader la dlm 2-3 org je...yg pertamanya 1st love aku la kan....mase skolah2 dulu...walaupun sebelum tu ader gak cinta monyet ngan dak sekolah len...tp aku angggap dia nih lah first love aku yg aku xkan dpt lupe sampai la skrg...n walaupun asik kapel n putus..skarg nih we still friend..n contact gak la kadang2...jarang dh...mamat nih mase time kapel pun payah sangat nk contact aku...huh..

Tu yang aku ter..cari lain tu...sebab dier mcm wat x taw je kat aku nih...rupe-rupenye dier dh pun ader yg lain...selepas kiteorang putus ...ntahlah...time tu aku budak2 lagi kn...x serius pun bercinta ngan sesape...main2 je...sampai de kawan aku cakap ko nih kenapa...jgn permaikan perasaan org...hm...

Aku x mainkan perasaan org...tp aku sedang menilai dan mencari...

2 comments:

  1. selamat mencari ye kawan...aku dh de yang steady..alhmdulillah...wlpn kadang2 mnyakitkan hati tp aku ase dia untuk aku!

    ReplyDelete
  2. heheehe.....maceh....ini lah calon terbaru wat mase nih...harap ade lah chemistry aku ngan dier n kekal sampai ke jinjang pelamin...hm....ko lain, ko hati byk sabar...wa salute sama lu... huhu

    ReplyDelete